Subject: EVEA kooskõlastus RPS seaduse muutmise eelnõule
From: "RAM Info"
To: "RAM Info"
Date: Wed, 28 Feb 2024 11:10:15 +0200

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, February 27, 2024 9:31 AM
To: Guido Viik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: EVEA kooskõlastus RPS seaduse muutmise eelnõule

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud hr Viik,

EVEA on tutvunud manuses oleva, 14.12.2023 kirjaga meile saabunud eelnõu
ja selle lisadega ning on seisukohal, et eelnõu on mõistlik ega kahjusta
väikeettevõtjate huve.

Loomulikult hoiame teemal silma peal ning oleme valmis kaasa lööma
aruteludes, mis e-arvete teemat arendavad.

Lugupidamisega

Ille Nakurt-Murumaa

EVEA president

Tel. +372 57809806

e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

veeb: www.evea.ee <http://www.evea.ee>

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.